Op dinsdag 5 februari maakten we in het prachtige gebouw van AGO Jobs & HR de finalisten bekend van de wedstrijd #hoofdsponsorvooreendag.
We hielden alle aanwezigen op het netwerkevent 'Storytelling én video om je bedrijf te boosten' even in spanning en lieten eerst twee experten in digitale videomarketing aan het woord. Hannes Coudenys van Hurae, bekend van Ugly Belgian Houses, inspireerde ons met leuke voorbeelden over hoe je video kan gebruiken in je communicatie en Arthur Le Boudec van StoryMe gaf enkele handige tips & tricks voor een geslaagde video.
Tom Martin van AGO Jobs & HR en Karel-Jan Vercruysse van KV Kortrijk hadden de eer om onze Gouden Ploeg bekend te maken. Uit bijna 200 kandidaten selecteerde onze jury twaalf ondernemingen:
- Get Driven - netwerk van privé-chauffeurs
- VALI sweet but different - hét creatieve dessert dat anders zoet is
- TuuTuuT - online platform voor verkoop van stockwagens
- JusRé - cold pressed juices
- Moonshot - creatief visual content bureau
- SHOOW - professionaliseren van presentaties
- TeamTale - doelgerichte teambuilding voor bedrijven
- B Plus - boekhoudkantoor
- Tifogroup - virtuele voetbalspelen voor supporters
- Toadi - slimme robotmaaier
- Thinkedge - storytelling agency
- Henry Houser - creatief vastgoedkantoor
De finalisten maakten een eigen smartphonevideo en strijden online voor de meeste likes en shares. Het logo van de winnaar zal op de shirts van de spelers pronken tijdens de match Kortrijk-Antwerpen van 17 maart.
Bekijk het fotoverslag van het netwerkevent op Facebook.
Wil je net als onze finalisten een smartphonevideo maken van jouw bedrijf? Lees onze blog met tips & tricks en ga aan de slag met video.